I'M BACK!

6.6.16

Witajcie!
Nie zauważyłam że już tak dawno nie zaglądałam na swojego bloga!
A miało być tak pięknie: post co tydzień... ech...
Hello!
I have noticed I didn't post much on my blog for so long time!
The plan have been very simple: to post often, even every week ... Oh well...


 Niestety musiałam się zmierzyć z dwiema klęskami (porównywalnymi z małym trzęsieniem ziemi): przemeblowaniem mojej sypialni/miejsca do pracy i totalnym zejściem mojego ukochanego komputera (tak, bardzo przywiązuję się do udomowionych maszyn ;)
Remontu już nie mogłam przekładać, coraz bardziej dokuczał mi brak miejsca na składowanie wszystkich moich książek, lalek, materiałów, papierów, koralików i innych 'bardzo ważnych rzeczy', za to śmierć zupełnie nowego kompa (5 miesięcy po złożeniu!!!) kompletnie mnie zaskoczyła! 
 I had to deal with two disasters comparable to a small earthquakes:
refurbish my bedroom and work space, and a total collapse of my beloved computer (yup, I'm really attach to my domesticated machines ;)
I could no longer postpone the renovation - the shortage of storage space for all my books, dolls, materials, paper, beads and other "utterly important things" started to be really annoying. I had to do something about it.
Moreover my totally 5 months old PC decided to break down which took me completely by surprise.


Remont na razie trochę stanął w miejscu, za to wskrzeszony komp z nową płytą główną już cichutko mruczy pod biurkiem, czyli idealna chwila żeby przypomnieć sobie o moich lalkach i blogu :)
Renovation works slowed down a bit. Fortunately my computer and its motherboard resurrected again quietly hums under the desk. I decided this is the ideal moment to get back to my blog and dolls :)



Ostatnio pokazywałam Wam lalki Gotki, mam ich jeszcze sześć nie obfotografowanych, ale od tamtego czasu zmieniła się pora roku za oknem, klimat już taki zupełnie nie mglisty, a letnie słońce zagląda przez okno, to może niech pośpią sobie na razie w szufladzie?
Poczekają do 'lepszej', bardziej depresyjnej pory roku?
In my latest post I presented you my Goth dolls. I still have some of them to show, but since the season has changed outside, fog is not so dense and summer Sun is looking through the window, I rather would let them sleep in the drawer at the moment and let them wait for 'a better' more depressive time of the year:





Mogę Wam za to pokazać różne zapomniane skarby wygrzebane w czasie remontu.
Na przykład całe stado dziewczyn, niedoszłych miss piękności, mających wystąpić w filmie, który jeszcze nie powstał:
I think maybe it would be better if I show you what forgotten treasures I have found in my old case during the renovation?
For example, there is a whole flock of girls, to-be beauty queens who are supposed to play roles in a movie (that is still to be made):




Różne stare barbiowe ooaki już nie pamiętam po co stworzone:
Various barbie OOAKs, to be honest I do not remember what these were made for exactly:










No i wreszcie dwie kolekcje strojów dla tonnerek, które powstały ponad rok temu.
O jednej nawet nie wspomniałam, a z drugiej zamieściłam tylko jedno zdjęcie:
And finally the ultimate fashion collections for tonner dolls made more than a year ago.
From the whole collection I posted only one photo round a year ago.







Jak widać 'skarby' nie były za bardzo kochane, więc wszystkie wystawię na sprzedaż.
Linki do aukcji będę zamieszczać w zakładce 'for sale' jak tylko uda mi się zrobić przyzwoite fotki.
Jeśli komuś coś się spodoba to zapraszam!

(na wszystkie dodatkowe pytania odpowiem przez maila: alle.me.711@gmail.com) 

I hope these ‘treasures’ soon find someone who would love them more than I as I put them up for sale.
Links to the auctions will be posted in the 'For sale' section - let me just make some decent photos.
I can imagine you will find something interesting on my auctions :)

(For all additional questions please contact me via email: alle.me.711@gmail.com)



A wiecie, jaki jest najgorszy kłopot związany ze stratą mojego starego kompa? To utrata wszystkich bookmarków!
I jak ja teraz znajdę moje ulubione lalkowe blogi?!!!
Jak tam trafię?!
Bo może nie jestem częstym komentatorem, ale zaglądałam regularnie na kilkanaście  blogów! (Stale otwartych w okienkach, więc kto by pamiętał adresy...  :(
Grrrr!!!
And you know what I miss most from my old PC? My bookmarks.
How I supposed to recall all my favorite blogs about dolls now?
I had all of the pages always open in my browser.
I know that my comments are rather sparse but I did check regularly and with great pleasures some of doll blogs.


No cóż, pewnie zajmie mi to teraz trochę czasu, ale będę tak długo siedzieć przed komputerem, aż znajdę Was wszystkich i Wasze fantastyczne lalki;) 
Pozdrawiam serdecznie :)
Well, it probably will take me some time but I promise to find all of you and your fantastic dolls ;)
Best wishes :)







You Might Also Like

8 comments

  1. OOOOO ale skarbów pokazałaś :) Barbarki i inne panny cudne po nad miarę, ale buty no totalny wypas !!!!!! Jakby co to ja w kolejce po buty w imieniu moich panienek staję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każda para butów pochodzi z kompleciku składającego się z sukienki, butów, torebki i biżuterii. Wszystko w różnych odcieniach różu. Może spodoba Ci się coś jeszcze ;)

      Usuń
  2. ufffff... wreszcie !!!! po takiej zapowiedzi newsów czekam jak na szpilkach
    ( zapewne nie tylko ja :) pozdrawiam ciepło. d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię pozdrawiam ciepło :) Dziękuję za komentarze :)

      Usuń
  3. Witaj :) cieszy mnie Twój powrót do blogosfery! Sama bywam w niej nie często, ale również regularnie zaglądam na ulubione blogi wiec nie jesteś osamotniona w tym temacie :)
    Ciekawa jestem czym nas znów zaczarujesz ... bo czarować potrafisz nawet różnościami wygrzebanymi podczas przeprowadzki :)
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że się odnajdujesz po remocie :) ja się czasem nie mogę odnaleźć jak posprzątam !! a wyobrażam sobie jak to może wyglądać po remoncie! Buziole wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że do mnie też zaglądasz :)
      A remont to faktycznie okropne przeżycie! Na razie jestem w tym przerażającym momencie, kiedy wszystkie moje rzeczy leżą na środku pokoju na jednym wielkim stosie, a ja w miejscu gdzie stał jeden regał, próbuję upchnąć trzy ;)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. jak to po co powstały te Damulki?
    by cieszyły nasze oczy, by napawały
    Cię zasłużoną dumą a nas radością!

    czy tam na dnie Szuflandii leży smętnie
    ciemnoskóra scenka z rodu Jamajkowych
    piękności?

    będę wypatrywała każdej nowej odsłony
    Twych panienek, Twych kolekcji :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś spostrzegawcza!! Ta piękność, to faktycznie Panna z Jamaiki!
    Są tam lalki reprezentujące różne typy urody i o różnej przynależności geograficznej.
    Wszystkie to moje repainty, niestety nie zbieram Scenek i u mnie tylko siedzą zamknięte w ciemnym pudełku. Z tego powodu wszystkie idą na aukcje po bardzo przyzwoitej cenie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images