The last day of summer.

29.9.16


Kilka dni temu skończyło się astronomiczne lato.
Mniej więcej wtedy wybrałam się na ostatni letni spacer.
Oto co znalazłam… 
A few days ago it was the last day of the astronomical summer…)
I went for one of the last real summer walks.
And here's what I found…





















Słońce już trochę jesienne...
The sun is no longer warm summer sun...  it’s more like autumn sun already…
















Wszystkie małe elemenciki użyte w stoju, takie jak: listki, poziomki, malinki są zrobione przeze mnie.
All small parts used in a dress, such as leaves, strawberries, raspberries are done by me.



Pozdrawiam wszystkich serdecznie po dłuższej chwili niewidzenia :)
Cheers for all of you after a long time of not seeing :)






You Might Also Like

7 comments

  1. P r z e p i ę k n e - czy trzeba dodać coś więcej? Może tylko tyle, że uwielbiam poziomki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam te Twoje wróżki i prawie płaczę. Właśnie tak je sobie zawsze wyobrażałam. Jakbym patrzyła przez okno do dzieciństwa.
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ........................ brak mi słów to sobie głośno pomilczę i oddam się nabożnej kontemplacji :)))))))))))))) Jesteś ABSOLUTNIE niesamowita !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. BRAK.
    MI.
    SŁÓW.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    KOCHAM CIĘ. NO BRAK MI SŁÓW JAK BARDZO MI SIĘ PODOBA...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Zachwycająca! Jak i wszystkie pozostałe lalki. Chciałabym mieć taki talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne "znalezisko". Wzrok mój przyciągnęło to zestawienie kolorów. Piękna jedyna w swoim rodzaju kreacja. Zapachniało mi poziomkami :-)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images