Magnolia

30.8.15

Dzisiaj zapraszam na dwa posty i małą wędrówkę w czasie.
Ktoś jeszcze pamięta jak wygląda wiosna?
Bez suszy i upałów?
Idealna pogoda, idealne światło...

Zrobiłam wtedy zdjęcia Magnolii, mojej kolejnej Flower Fairies:















Długo zastanawiałam się, czy w ogóle dodawać posty z takimi starymi zdjęciami, ale zdecydowałam, że chcę mieć wszystkie Pixies w jednym miejscu na blogu, niezależnie od pory roku.
(według legend, podobno potrafią bawić się czasem, więc może i tym razem uda im się Was zaczarować?)



















Find me... :)












A z tego jestem zrobiona:




I jak, daliście się zabrać na małą wycieczkę w czasie ?
Pozdrawiam :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Magnolia znużona ukrywaniem się przed prostackimi Trzmielami
    na krótkie mgnienie przycupnęła, zamyślona, ciut smutnawa...
    dobrze, że bladym świtem wędrowałaś wśród kwitnących drzew...

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images